Gani'yi tanıttı

Coşkun Yemek sahiplerinden Ercan Coşkun modern lezzeler ile Anadolu tadlarını buluşturduğu yeni mekanı Gani’yi basın mensuplarına tanıttı.

02 Kasım 2013 10:07
Günde ortalama 18 bin kişiye servis açtıklarını kaydeden Coşkun yeni mekanın her kesime hitap edeceğinin altını çizerek “Son lezzet projesi konusunda fikir alışverişi yapmak üzere böyle bir toplantı tertip ettik. Biz firma olarak ulusal bir marka haline geldik. 30Ekim 2012 tarihinde yaptığımız incelemede 17 bin 648kişiye öğle ve akşam yemeği servisi yapıldı. 1959 yılından bu yana sektörün içindeyiz. 4 kuşaktır bu işi yapıyoruz ve Düzce’de en fazla istihdam sağlayan firmalardan biriyiz” dedi.

Yeni mekanla Düzce’ye teşekkür etme fırsatı bulacaklarını belirten Coşkun şöyle konuştu: “2013 yılında sürdürülebilir kalite konusunda özel jüri ödülü aldık. Yeni projemizde modern mutfak ile Anadolu mutfağını buluşturduk. Bugüne kadar hep biz Düzce’den aldık. Böyle bir mekanla bizde Düzce’ye teşekkür etmek istedik. Mekanımızın adı Gani. Gani bol ve zengin anlamlarını taşıyor.  En bol lezzet en zengin menü sloganıyla yola çıktık.”

Coşkun konuşmasının ardından basın mensuplarından yeni mekan ile ilgili fikirlerini aldı.

Kaynak :

Yorum Ekleyin
Başlık: *
Yorum:
Güvenlik Kodu:

GNR TURİZM
Kültür turları, Okul gezileri, Günü birlik turlar, Düzce online uçak bileti, bilet, her türlü gezi tatil organizasyonlar ile Düzce'de faaliyet göstermektedir.

Kültür Mh. Spor Sk. No : 4/203 81010 Merkez/Düzce
T: +90 380 524 0020  F: +90 380 524 9446
www.gnrturizm.com

RGB ELEKTRONİK
1. Sınıf Kaliteli Kayan yazı led tabela sistemleri üretimi yapmaktadır. Kayan Yazı ışıklı led reklam sistemidir. kayan yazı üretiminde ledler kullanılır. kayan yazı sistemleri için lütfen web sitemizi ziyaret ediniz.