Güncel / Gündem / Siyaset

İyi parti’den hem davet hem kampanya

İyi Parti Kurucu İl Başkanı Ercan Katırcıoğlu Zeytin Dalı Operasyonu ve şehit olan Piyade Astsubay Üst Çavuş Musa Özalkan için bayrak kampanyası başlattıklarını kaydetti.

Operasyonda şehit olan Musa Özalkan’ı anarken iktidarı eleştiren Katırcıoğlu,  geçmişte yapılan hataların gündeme getirilmesi gerektiğini ifade ederek “Zeytin Dalı Operasyonunda yiğidimizi, bir ana kuzusunu şehit verdik. Şehit Piyade Astsubay Üst Çavuş Musa Özalkan’ın ruhuna dualarımızı gönderiyoruz. Birilerinin analar ağlamasın istikrar sürsün söylemlerini de hatırlatmak istiyoruz. Terör mensupları Habur sınır kapısından giriş yaptığında birileri iyi günler geleceğini savunmuştu. Biz o günleri unutmadık. Üst düzey askerlerimizin Balyoz ve Ergenekon davalarıyla nasıl görevden alındıklarını unutmadık. Biz Irak Kürdistan Bölgesel Yönetiminin Türk Askerinin gözetimi altında topraklarımızdan geçirildikleri günleri unutmadık. Terörün nasıl beslendiğini unutmadık. Yüreğimiz yanarken geçmişte yapılan hataları söylemek zorundayız

Habur sınır kapısında yaşanan manzara karşısında ‘Türkiye’de umut verici gelişmeler oluyor” denmişti. Bu sözleri söyleyen dönemin Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan’dı. Hatip Dicle’nin Habur’dan giriş yapan PKK’lılarla ilgili olarak söylediği mahkeme tutanaklarına geçen şu sözler dikkat çekici. Bakan Beşir Atalay şöyle demiş “Ahmet Türk ile görüştük. Müsteşarımızı Diyarbakır’a görevlendirdim. Hakim ve savcılar ayarlandı. PKK’lılar geçecek.” Bugün yüreğimizin yanmasına sebep olanların dün yaptıkları ve söylediklerini hatırlamak lazım” dedi.

Ülke genelinde yaşanan gelişmeler ve şehit Musa Özalkan için bayrak kampanyası başlattıklarını açıklayan Katırcıoğlu “Biz şehidimizden ve bugün yaşanan gelişmelerden dolayı siyasi çekişmeleri bir kenara bırakarak birleşmek bütünleşmek gerektiğini savunuyoruz. Bu sebeple bir bayrak kampanyası başlatmayı uygun gördük. Düzcelilerden dosta güven düşmana korku vermek amacıyla birlik ve beraberliğimizin simgesi olan bayrağımızı evlerimize, işyerlerimize asmalarını rica ediyorum” diye konuştu.

Katırcıoğlu ayrıca perşembe günü Genel Başkan Meral Akşener’in katılımı ile gerçekleştirilecek açılışa tüm Düzcelileri davet ederek “25 Ocak tarihinde Düzce İl Binamızın açılışı esnasında bir kan bağışı kampanyası yapılacak. Perşembe günü Düzce için önemli bir gün. Sayın Meral Akşener Düzcemize gelerek Düzceli iyi insanlarla kucaklaşacak. Düzce’de İyi parti binamızın ve teşkilatlarımızın açılışını yapacak. Düzcelileri 25 Ocak tarihinde saat 14.00’te açılışımıza davet ediyoruz” şeklinde açıklama yaptı.

Bu haber 23.01.2018 15:08:26 tarihinde eklenmiştir. Toplam okunma sayısı :

• 23 Nisan’da başkan azra terzi oldu

• Aşçılar mutfak hünerlerini sergiledi

• Halk eğitim sergisi kapılarını açtı

• Terör propagandası yapan baba oğul göz altına alındı

• Düzce TEM otoyolunda kaza: 1 ölü

• Kurmaylarını makama topladı bilgi aldı

• İlk talimatı geri dönüşümde daha fazla çalışın oldu

• Ekonomi üzerinde negatif etki oluşturmayacak

• Ruhsat için başvuru yapıldı

• Halk eğitim sergisi kapılarını açtı

• Sahilde ölü yunus balığı bulundu