3 dakikada 3 gol yenir mi beyler?




    Düzcespor tarihi 50 yıllık. O gün bu gün bu Düzce şehir stadında oynanan tüm maçları seyreden yazan ben İhsan Çetin. Salı günkü maç için ne yazacağımı, ne söyleyeceğimi şaşırmış durumdayım. Sen Düzcesporsun. Maçın 63. Dakikası. 2-0 GALİPSİN. 64. dakikada öyle bir GOL yiyorsun ki anlatılmaz. Kaleci dahil herkes HATALI. Olabilir beyler dünyanın sonu değil. 65. dakikada yediğiniz GOL için ne diyeceğiz. Herkes HATALI. 67. dakikada yenen GOLde de HATALIYIZ. Kendi kalemize ATTIĞIMIZ gole bir şey diyecek halimiz yok. SON GOLE zaten kimsenin diyecek bir hali de yok. 5-2’yi yazmak kolay değil. Ama gazete sayfası boş çıkmayacak. İşte gazetecilik böyle bir MESLEK. Yazabildiğin kadar yazacaksın.
    Bu formamız KIRMIZI LACİVERT. Bu renkler için biz neler yazdık neler. Kaç hafta oldu bilemiyorum. Bu takım bu ligin lideriydi. O haftadan bu yana kötün kötün geriye gidiyoruz. Kırıkhan ve Yomra maçlarında kaybedilen PUANLAR. Dersim maçındaki MAĞLUBİYET. İskender Hocanın o maçtan sonra istifa mektubunun Mehmet Başkanın cebinde DURMASI. Bodrum maçına bu hocayla çıkma YANLIŞI. BODRUM mağlubiyeti sonrası Hoca efendinin Düzce’yi TERKETMESİ. Bu yanlışların üzerine, PAZAR maçına MEHMET hocanın getirilmesi. Akabinde de ERBAASPOR HEZİMETİ.
    Yukarıda dedim. Gazetecilik zor meslek. Yazacaksın. Gazete sayfası boş çıkmaz. Hata üstüne hata. İşte böyle birşey bu. SPOR yenersen iyi, YENİLDİNMİ kötü. Yenildiğinde yanında en samimi arkadaşını bile göremezsin.
    Yazılacak, söylenecek o kadar şey bulunur ki sormayın. Burada bu yazıya NOKTAYI KOYUYORUM.
    Bu hezimette isimleri bulunan başta Kaptan SERCAN dahil, Salih, Oğuzhan, Barış, İsmail, Rıdvan, Emre, Tayfun, Zihni, Eray, Berk, Kemal, Teoman, Mert, Toto Kulübesinde oturan Emir, Şeyhmus, Berkant ve Ömer Gökali... Yeni teknik Direktör Mehmet Öztürk, Teknik Sorumlu Tahsin Nazmi beyler... ve Emre Bayka, vede Seçkin Asuk bey, sezon başından beri bu takımın menajerliğini yapan sen HABİP ŞENOL beyefendi...
    Sezon başında bu kulübün başkanlığını üstlenen MEHMET SAYGUN ve Yönetim Kurulundaki ARKADAŞLAR...
    Geriye dönmek yok. Bu takım ama öyle ama böyle buralara sizlerin katkısıyla geldi. Futbol böyle bir şey. Yenmekte var yenilmekte. Yendiğinizde tebrik edilirsiniz. Yenildiğinizde ise yanınızdaki arkadaşınız bile size selam vermez. Yola devam.
    Geriye bakmak yok. Verin sırtınızı birbirinize. Bu takımı ileriye götürecek insanlar sizsiniz. Kenetlenme gününüz bu günlerdir. Yeni hoca ve teknik heyetteki arkadaşlar, göreviniz yeni başlıyor. Sezonunuz yeni açıldı. 8 tane MAÇINIZ VAR. Bu maçlar sizin kaderinizi çizecek. SERCAN bey kardeşim, sen sen ol, sağdan soldan gelen bazı laflara arkadaşlarınla birlikte kulağını kapat.
    Pazar günü TİRE maçıyla lig yeniden başlıyor sizler için. Geriye bakmayacaksınız. Bu takım buralara sen ve seninle birlikte mücadele eden arkadaşlarının GAYRETİ ile geldi. Bu 8 maçta alacağınız puanlar bu takımı istenen yerlere GETİRECEKTİR.


İlgili Etiketler

İlgili etiket bulunamamıştır.


Bu makale 16.03.2017 10:43:49 tarihinde eklenmiş ve toplam kere okunmuştur.



Okuyucu Yorumları